>

Syndat igen ;)



Gick en sväng till H&M igår för att kolla om de fanns nått kul.
Var ganska ur plockat,, så fanns inte direkt några kläder kvar att köpa men
köpte en bh och ett par trosor för 80 kr.
Billigt och bra:)
Var egentligen inte nått jag behövde men kunde inte låta bli ändå när
de var så billigt:)




Mina 3 sommar favoriter!


BOB mixx Jordgubb & Rabarber.
Saft


xide bright pomegranate rhubarb.

Fun Light- Wild strawberry & watermelon



These are the best:P Serve them ice cold!

Nej nu ska jag se hitta på något annat än att sitta framför denna skärmen:)

ha en fin dag:)

Mli♥

Postad i: Min vardag. Kommentarer (1)

Kommentarer
Postat av: Sandra

Haha ah fast jag får ju byta tillbaka sen, nu är det bara tjockis kläder som gäller :)



Hoho jo det var ganska smidigt gjort, ett helt golv att tappa på och jag prickar färgen :)

2010-07-20 @ 12:08:17
URL: http://mesandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: