>

Vilken dag!



Uh vad det regnar ute då!!
Gick från gymmet ner till willys för att handla innan jag skulle gå till bussen förut.
Och det är väll typ a inte så långt mellan dom ställena men jag kunde vrida ur
byxorna när jag kom fram:( USCH säger jag bara!!


Blev vansinig på en på jobbet förut,, vilket jävla pucko..
Otrevlig som fan,, man har tydligen olika revir där borta och fan ta den som råkar
trampa in i nån annas.
Det ska man veta även fast man aldrig jobbat där förut och ingen har informerat om hur det fungerar,, vad man ska och kan göra,, vilka som gör vad osv.
Åh blir så störd!!
Vilka idioter det finns..

Måste prata med arbetsledarna imorn,, för blir knäpp om jag ska gå som jag gjort
de här två dagarna och inte få göra ett skit.
När jag går dit så vill jag veta vart och vad jag ska göra när jag kommer.
Vill ha en fast uppgift,, och vill fan inte vara i köket eller i tyg avdelningen heller.
Blir en ledig plats i köket som jag tänkte fråga om.
Annars vete fan,, då kan de nästan kvitta annars.



Nog klagat för min del idag:)

Ha en mysig kväll i regnvädret:)
Passa på att mys med film och nått gott att käka:)


Mli♥

Postad i: Min vardag. Kommentarer (2)

Kommentarer
Postat av: FRIDA HJÄRTA KEVIN

Känns som höst nu! :(



SV; Ja, gör det! :)

Tack så mycket! :D

Kram

2010-07-29 @ 19:37:37
URL: http://fridasjoblom.blogg.se/
Postat av: Sandra

Vart är du och jobbar? Lät inte vidare kul om det ska vara massa oskriva regler man måste känna till som ny :(

2010-07-29 @ 20:51:36
URL: http://mesandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: