>

Det har varit en fin midsommar, en toppen fin helj ......->



Hej alla:)
Har varit ute i stugan tills igår,, och tro det eller ej!!! Vårat internet (tre3) fungerar INTE där ute:S
Det är lite,, väldigt b tycker jag:/

Jaja men får uppdatera er nu istället:)
Är säkert fler än jag som inte kunnat va á jour hela tiden ;) 


Ska dra helgen i korthet dag för dag med bara det viktigaste så ni får höra om min underbara
helg tillsammans med mina nära & kära :)


Torsdag: Packade och grejade hemma i lghtn. Åkte upp till stugan på kvällen, Käkade lite,, packade upp och förberedde lite inför midsommardagen:)


Fredag& Midsommar:
Startade dagen med en härlig sovmorgon:) "Sopade&städade" av altanen från all pollen, Plockade en bukett med sommarblommor, fixade med all mat och ja lite till:) På kvällen avnjöts all mat och även tårta,, en och annan cider slank ner också.



Lördag: Solig och fin dag:) Promenad med vovven. Åkte lite bil och var ute med båten en tur, älskar att åka båt. Kvällen avslutas med en film: Farsan. Ganska rolig:)



Söndag: Var ute i solen och nere vid sjön och njöt hela dagen:) Sen var det tillbaks till verkligheten igen:/ Laga mat,städa och diska och ja packa iordning allt och sen bege sig hemmåt igen..

Helgen i bild.












Detta var min helg i stora drag:)
Har varit en helt underbar helg,, vädret har varit helt fantastiskt och det har känts som sommar ute:)


Ha en bra dag alla:)


Mli♥


Postad i: Min vardag. Kommentarer (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: