>

Full Fart!



Ja här är det full fart:) 
Packa, packa, och åter packa:)
Är nästan eko i tv-rummet, har tagit ner alla tavlor och gardinerna och ja lite till:)
Måste hinna göra så mkt som är möjligt innan helgen eftersom vi ska bort då:)

Att göra idag:
Packa mera, skriva matlista, packa resebagaget, bolaget, träna, tvätta, osv.

Ja det var väll det viktigaste tror jag.


Snart midsommar:)
Då bär det av mot stugan,, åker på torsdag och kommer hem igen på söndag:)
Ska bli gött att komma ut dit en sväng,, hoppas på fint väder så man kan sola,bada och åka båt:)
Vore toppen det:)


Jag heter ju Emelie,, och fick en ny klänning igår av micke:)
Som heter Emily:) jätte söt är den:)

Den var svår att ta bild på, men kanske lägger upp en bild när jag har den på mig istället nån dag:)
Tyckte om den iaf,, och kul att märket är Emily:) Hehe:)


over ´n out


Have a nice day:)

Mli♥




Postad i: Min vardag. Kommentarer (2)

Kommentarer
Postat av: moa

ja de va så roligt att kolla kläder till henne :D

2010-06-23 @ 10:11:54
URL: http://woonies.blogg.se/
Postat av: Sandra

Snygg klänning!!! :)

Nej jag tyckte inte det var farligt dyrt, var ju ändå den allra senaste modellen. Väntar på att det ska bli mitten av månaden så jag får klicka hem den..Hur man nu kan längta efter en dammsugare??Haha



Röra gör inte mej något om det inte gör dej något, skulle bara vara kul att ses :)

2010-06-23 @ 18:17:46
URL: http://mesandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: