>

Good Morning,, why this time!?



God morgon alla:)
Måndag morgon,, lagom pigg och helt arbetslös:)
Stay positive:)

Ska på ett möte på torsdag,, men finns ju bara en massa j**la skit jobb kvar ju:/
Ville va på ett café men så hade dom trots att det stod på "listan" inga lediga platser:/
Jaja det är bara att försöka hitta nått nytt sådär någorlunda värdigt jobb..


Dricka en kopp kaffe,, ta en cigg och sen bege mig upp till övervåningen för en renovering innan det är dags att dra till stan och,,,,,ÄNTLIGEN,,,,, träna:) :)YES:)
ska bli riktigt gött:)


Sötnos i bilen påväg till säffle för ickas studentkalas:)

Me,my self and I, Ickas fötter och Linas hår, också i bilen påväg till säffle:)


Har alltid en massa ONÖDIGA funderingar om allt hela tiden så tänkte lasta av några här istället,, kanske kan man tom. få ett och annat svar också:)

Dagens fundering/ar:
Kan lastbilschaufförer koka kaffe i lastbilen?

Ha en fin dag:)

Mli♥

Postad i: Min vardag. Kommentarer (2)

Kommentarer
Postat av: Åsa

Ja de kan dom faktiskt.. Jag känner två stycken..=)

Kram

2010-06-14 @ 21:49:58
Postat av: Mli

Jasså :) Ja för tänkte att det skulle bli väldigt dyrt annars om man var tvungen att köpa 10kr kaffe på mcdonalds hela tiden:) Tack för svaret, nu kan jag släppa det:) kraam

2010-06-15 @ 08:11:53
URL: http://mliisme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: