>

Så seeeg...



Ja det är jag:/ Svårt att vakna till liv idag:/
Mådde göör illa imorse när jag vaknade vid 06.00,, så fick gå och lägga mig igen,, och gick upp vid 10.00 istället,, och det är säkert därför det är så himla segt att vakna till liv idag..

Sitter och väntar på att min kära mor ska bli klar i K-stad,,så ska följa med henne hem sen och hjälpa henne med lite förberedelser inför Ickas student:)
Ska bli mysigt att umgås lite med mammsen:)
Var länge sen nu,, iaf över 1 månad sen:/


Förkylningen vägrar ge med sig,, har inte tränat på typ 5-6 dagar nu.
Börjar känna mig stel:/
Kanske borde stretcha här hemma ändå även fast jag inte tränar!?


Gjorde inget speciellt igår heller.
Var in till stan och handlade lite mat igår, gick förbi mickes jobb en sväng,, gick och handlade ankelsockor och sen åkte jag hem.
Men när jag kom hem så kom jag på att jag glömt köpt påladdning till internet, vilket från början var anledningen till att jag åkte in till stan och gick förbi mickes jobb och hämtade hans bankomatkort.
Så det var bara att slänga i sig mat och sätta sig på första bästa buss tillbaks till stan igen:/
Var hemma vid fem ist för två:S


Ska fixa till mig nu,, innan mammsen kommer:)

Ha en fin dag:)
Det ska jag:O)


Mli♥

Postad i: Min vardag. Kommentarer (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: