>

Vilken underbar morgon:)


Ja, himlen är helt blå och fåglarna kvittrar:)
Att vakna till detta får en att må bra:)

Såg faktikst Kronprinsessan Victorias bröllop i lördags, tyckte det var fint:)
Är en av dom som vill ha kvar kungahuset:)
Skulle inte vilja ha President och få nån maktgalen idiot som styr, som är värre än riksdagen vi har idag:/
Nej jag tycker faktiskt att monarkin ska leva kvar:)



Usch måste ringa en massa samtal idag bla. till försäkringskassan och IF.
Tycker inte om att ringa sånna samtal,, skulle helst slippa, men har redan skjutit på det så MÅSTE.


Ska försöka ta mig tid och ork att fixa till min blogg lite:)
Och det behövs verkligen för alla färdiga "stilmallar" Som finns är så himla tråkiga och fula:/
Men så är det ganska lättvindigt att använda,,tar ju sån tid att göra en själv:/
Speciellt om man inte kan de:/ 


Mickes mor var ju här på middag i lördags,, var trevligt och blev ganska lyckat:)
Käkade hemmagjord klyftpotatis,, grillat kött,, sallad och baguetter:) efterrätten blev årets första rabarberpaj:) Mumma:P


Nej nu ska jag fixa lite frulle,fattiga riddare får det bli:P


Ha en bra dag alla:)

Mli♥ 

Postad i: Min vardag. Kommentarer (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: