>

Är så himla sugen!

På en utomlansresa!!!!!!
Det skulle varit så himla mysigt att åka iväg en sväng bara jag micke:)
Får se hur det blir,,vi ska iaf börja spara pengar,, så kanske en tur till sommaren om inte det blir så sparar vi till thailandsresa nästa år ist:)

Var på ams förra veckan,, och dom ska ta upp "mitt ärende" i nån grej så man får nån arbetskod.
Hoppas verkligen at jag får det!
Ska ju ändå ut på praktik i några månader så vore perfekt om jag kunde få lönebidrag och få fprtsätta praktisera på ett "riktigt jobb".
Men ja det krävs ju att jag sätter fart och letar praktikplats också!
Har 2 alternativ som jag skulle vilja prova: Klädaffär eller nånting som har med tidning och media att göra:)
MÅste ju prova på nått nytt:)

Har velat haft några nya leggins ett tag men ja har inte blitt att jag köpt några ändå:S
Men fick ett par av sötnos igår:)
Ett par svarta lack/glansiga:) Precis vad jag ville ha:)


Dom är mkt snuggare irl,, var väldigt svåra att ta kort på:S


Ska fixa till mej nu.. Åka in til kstad och träna före jag ska en sväng till jobbcenter och få nån info om några utbildningar dom har.

Ha en fin dag i solen=o)
det ska jag:)

Mli♥
Postad i: Min vardag. Kommentarer (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: