>

har bara inte gjort

Nått speciellt idag alls,, har legat hemma och haft ont i magen halva dagen, och var tvungen att ringa och sjukanmäla mej imorse,, jag som slet så med min hemuppg.(skriva svar på en jobbannons,typ cv/personligt brev) igår kväll:/

Var förresten på badhuset igår:)
badade väll inte sådär överdrivet mkt men lite iaf:)
Tog en sväng i solariumet med, och brände mej i ansiktet:S
Ändå så solar jag regelbundet varje vecka:S Fick MKT färg iaf:)


Ska iväg till jobbcenter imorn, och ams och efter det ska jag gå till nöjesfabriken(leklandet) och möta upp dom andra:) Och jag ska faktiskt med leka:D Hehe


Nej nu ska jag gå ner och spela super mario bros:)

Ha en fin kväll:)
Jag längtar tills man får lägga sej i sängen,, enda ostörda/lugna stunden på dygnet just nu:)

Mli♥


Postad i: Min vardag. Kommentarer (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: