>

Solen skiner och det mår mn bra av!

Ja verkligen:) Är 5e dagen i rad! solen lyser nu:) Känns som det går åt rätt håll, mot våren:)

Var ett tag sen jag var inne och skrev:S
Har liksom inte riktigt haft tid:)
Har varit fullt hus här hela veckan med mickes dotter och min minsta lillasyster:)
Så det har liksom blitt att man bara gått in en jätte snabbis och gjort det man MÅSTE och sen inget mer:)
Men men tror  nog inte att det gör så mkt kanske:)
Veckan har varit bra iaf,, eller ja det går bättre och bättre och det är verkligen possitivt:)

Fast har fortfarande mkt kvar att jobba med,, är sånt himla kontrol freak...
Måste våga släppa kontrollen.. Blir liksom lite på hel spänn när vi blir mer än 2 här hemma:S
Det är lite jobbigt,, men jag känner att det går framåt,, att det kommer bli bättre..
för det är stor skillnad på den här gången och förra gången.
Och det måste faktiskt fungera,, det bara måste.
Men jag personligen VILL faktiskt också att det ska fungera.(inte bara för att det måste)

Har jätte bråttom nu:S
ska in till kstad och träna,, har vilat hela veckan så ska bli skönt att få köra igång nu:)

Ha en bra dag alla!!
Det ska jag:)

Mli♥
Postad i: Min vardag. Kommentarer (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: