>

Vad är viktigt för dej?

Ja vad är egentligen viktigt här i livet??
Den frågan tycker jag att alla borde ställa sej lite då och då!

Vad är viktigt för mej?

Kärlek- Att kunna känna kärlek till nån och att få känna sej älskad. Men kärlek till andra människor då?? alltså människor som man inte känner. Kan man inte känna och visa kärlek eller ja medmänsklighet åtminstonde.

Trygghet- Är super viktigt för mej! Att få känna sej trygg tillsammans med sin partner,, i sitt hem,, ute blan "okända" människor.  Att ha nån stans att bo, en säng att sova i och mat i magen. Önskar att jag kunde skänka en bit av det till alla som inte har något alls.

Drogfrihet- Är det viktigaste för mej om jag vill ha det andra som är viktigt för mej. Är jag inte drogfri så finns bara falskhet.. Missär och elände. Otrygg , ångest, kanske hemlös och helpank och säkert hungrig.. Alltid en ständig jakt på nästa kick som bara ger några minuters lättnad för att sen dyka tre gånger värre ner i ett ännu mörkare helvete och så går det bara runt runt runt..

Yes det var 3 viktiga grejer för mej:)

Har varit en bra dag annars:)
Har varit och tränat, vägde mej på gymmet och har !! gått ner nästan 2 kg?? :S :S :S
När och hur hände det liksom och vart ifrån??
Tycker inte att jag skulle kunna gå ner så mkt mer än vad jag redan gjort men ack så fel jag hade:S

Var his frivården på möte också,, Gillar inte att gå dit men ja mötet gick bra:)
Åsa vi måste talas vid snart:) Sa att vi brukade talas vid regelebundet och hon tyckte det var okej att vi inte träffades så ofta bara vi talades vid:)
BTW min övervakning går ut den 27/5!!! INTE alla så lång tid kvar:)
Börjar nedräkningen  snart:D


Ha en fin kväll alla:)
Det ska jag:)

Fixa middag tills älskling kommer hem kanske några tända ljus också:)
Och en massa mys♥♥

Mli♥
Postad i: Min vardag. Kommentarer (2)

Kommentarer
Postat av: Åsa

Va söt du ä..=)

2010-03-16 @ 21:10:28
Postat av: Mli

Hehe tack=)

2010-03-17 @ 19:39:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: