>

Vilken härlig dag!!!

Ja verkligen!! det har ju varit helt underbart väder ute:)
Så varmt och fint:)

Har varit en bra dag:)
Har kinte gjort så himla mkt men det tycker jag inte att man behöver när det är helj:)
Det är ju då man ska vila upp sej in för nästa vecka:)

Men har ialla fall varit på en lång promenad i det fina vädret:)
Och tvättat en tvätt,, egentligen lite onödigt efter som det ska göras imorn men ja spelar väll inte nån större roll:)

Ja vad har gjorts mer då??
Jo spelade super mario också,, har inte alls mkt kvar på det spelet nu:)
Måste bara ta alla stjärnmynt i 2 eller 3 världar till så har vi låst upp hela stjärnvärlden också:)
Måste snart köpa ett nytt spel hehe:)

3 saker jag tycker om:

*Sommar- äslar sommaren! Varmt och skönt, man kan sola och bada, och framför allt slippa alla kläder,, är underbart när man kan ta på sej en klänning och sandler bara:) och man mår automatiskt jätte bra. Grilla också:)

* Mysa- älskar att mysa,, hur skönt är det inte att krypa upp/ner i soffan/sängen med sin älsklign och kolla på en bra film:) att tända ljus när det är mörkt och ruggigt ute,, gå runt i myskläderna hemma och bara va:)

*Laga mat & baka- Tycker jag är jätte kul:) Mat och bakverk är gott och hur kul som helst att göra:)
Att testa nån ny maträtt eller pilla ihop en tårta:)
Bara göra muffins och testa ha i olika grejer tex snickers, dumle, äpple. Ja detta tycker jag om:)

Ska mysa ner mej i soffan nu med micke och kolla på film:)


Ha en mysig kväll:)
Det ska jag:)

Mli♥
Postad i: Min vardag. Kommentarer (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: