>

YES!!!

Fick börja den kursen som jag ville gå,, Service och handel:)

Gjorde första dagen där idag:)
Var lite små segt, men man är ju inte direkt van att sitta i skolbänken:)
Men det känns jätte bra iaf:)

Annars har jag inte gjort så mkt mer:)
Är rätt sleten efter att ha varit där hela dagen så vill inte göra så himla mkt mer än att slappa nu faktiskt,, orkade inte gå och träna heller:/
Lite ångest för det men ja tränar ju iaf ändå 4ggr i veckan så det gör ju inte så mkt att missa en dag:)

Tre saker jag tycker är viktigt:

♦Ärlighet- ja det är verkligen viktigt,, speciellt i ett förhållande,, man ska kunna vara ärliga mot varandra i alla lägen:)

♦Kunna slappna av- tycker att det är jätte viktigt att kunna slappna av,, att sätta sej framför tvn och faktiskt titta på det som är och kunna släppa allt annat och bara va:) Det är faktiskt inte så lätt. Men det är skönt när man börjar kunna göra det:)

♦Ordning och reda- helst på mitt sätt,, blir hel stressad av när saker inte ligger där dom ska.. Det är verkligen jätte jobbigt när det är rörigt,, rörigt kan vara= saxen ligger framme den ska ligga i lådan,, grytlocket ligger fel,, eller glas står fel i skåpet,, Gillar snyggt,städat och helst ordning på allt:)


Ha en mysig kväll alla:)
det ska jag:)

Mli♥

Postad i: Min vardag. Kommentarer (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: