>

You are in love with

I dont know, but i know who im in love with:)

Ja vad ska man säga om den här dagen..
har inte mått helt bra,, känner mej lite energilös:/
Så blev ingenb träning i dag heller och det känns ju sådär:/
Men känns inge bra onm man tränar och inte mår helt bra heller,, så det är bättre och vänta tills måndag, då kan jag få ut maximalt av träningen iaf:)

Som sagt har inte mått helt bra,, känns som jag är påväg att bli sjuk,, det vill jag verkligen inte så det hoppas jag att det bara är tillfälligt..

Var iaf i kstad idag en sväng,, har ju fått avdrag på 511 kr på mitt soc bidrag för att jag har 1 dags ogiltig frånvaro:S
Dom anser att jag inte gjort det jag kunnat för att bidra till min egen inkomst:S
Tycker verkligen att dom är ute och cycklar när dom anser det.
Jag var sjuk en dag och hade inte några pengar på minh tlfn så kunde inte ringa och sjukanmäla mej så jag mailade min handledare istället och bad dom ringa upp mej men det gjorde dom inte och har fortfarande inte gjort..

Jag anser ju att jag gör det jag ska och sköter mej jätte bra så det känns nästa lite kränkande.
Och anser att jag gjorde allt jag kunde för att höra av mej också i den situationen, vad mer kunde jag gjort?
Och nått bidrag till att ha tlfn får man inte av soc heller fast man har skyldighet att höra av sej.
Och hur kan dom dra av 511 kr för 1 dag???
Jag får typ 2500 i månaden:S
Blir så sne på dom.....idioter..

Nu blire mys med sötnos och gott att tugga på,, grönsaker och dipp:P

Ha en mysig kväll:)
Det ska jag:;)

Mli♥
Postad i: Min vardag. Kommentarer (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: