>

Äntligen vår ute!!


Ja det är så himla skönt att det är vår ute!!
Det känns verkligen underbart:)

Har städat och tvättat en massa idag.
Det är så skönt när det är nystädat:)
Har hunnit med en riktigt lång promenad i det underbara vädret också:)
Var riktigt skönt:)

Prova baka en äppelkaka förut,,
men våran ugn fungerar inte riktigt som den ska
för den blev helt ojämn.
Ena sidan blev jätte fluffig och andra sidan är helt smetig:/

Men det var första gången jag gjorde den och då får man misslyckas:)
Den blir bättre nästa gång:)


Börjar min 2-veckors praktik imorn.
Är inte så himla nervös för själva praktiken
Men är JÄTTE nervös för att jag inte ska hitta dit.
Den ligger på Hammarö,, och jag vet inte ens vart Hammarö ligger:S
Hehe men ja det ska väll nog gå bra,,, tror jag iaf:/



Ha en mysig kväll:)

Mli♥

Postad i: Min vardag. Kommentarer (1)

Kommentarer
Postat av: Sandra

Vad ska du göra för praktik? Nyfiken jag :)

2010-05-03 @ 08:46:11
URL: http://mesandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: