>

Hinner med en snabbis innan


Ja hinner med en snabbis-blogg innan jag måste börja fixa iordning det jag ska:)

Ska ställa mej och diska nu,, sen fixa till mej och åka in till ams på möte ang jobbgaranti..


Gjorde första dagen på praktiken igår,, är på ett dagis på hammarö:)
Gick faktiskt bra,, kul att prova nått nytt,, har ju velat jobba med det, men tror inte jag skulle palla jobba med det varje dag hela tiden liksom,, visst är barnen söta,, men tänk när man får egna:)
Då kan det nog bli lite jobbigt:)
Ja trivs där iaf:)


Måste komma ihåg att boka ett möte med min amshandledare idag nu när jag ändå ska dit,, har ju bara 3 veckor kvar på kursen och jag vill HELST att praktik ska vara klar när jag slutar så jag bara kna hoppa på nästa :)

Har ingen lust att gå hemma,, det är såååååå himla tråkigt och isolerande!!
Vill ju få igång mitt bidrag med så,, fan håll tummarna för mej att jag får tag i en praktikplats där jag kan få jobba en längre tid:)


Ha en fin dag alla:)
Det ska jag:O)

Mli♥
Postad i: Min vardag. Kommentarer (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: