>

Jag har iaf tomater på



Käkar frukost,, oboy, thekaka med ost och tomater.
Det känns ju iaf mkt nyttigare bara för att jag slängt på de där tre tomat skivorna:P



Inget nytt på schemat idag heller:/
Blir typ samma som igår....
Käka frukost-fixa till sej-åka till stan- gå och träna-åka hem-tvätta,diska el.dyl.-käka-tvn.
Är så himla tråkigt att gå hemma....
Det blir liksom ingen bra rytm på dagen...
Får "hitta" på saker att göra bara för att inte bli sittandes här hemma..
Det skulle inte bli bra i längden..
Men ska ringa till ett ställe idag och fråga om jag kan få börja praktisera där.
Lite eller ja ganska tråkigt att jag måste ha en praktik plats inom komunen, annars så gäller inte min kod och då kan jag inte få lönebidrag..
Men ja som sakt det finns inte så mkt ställen att välja på isfl.
Men men det är bara för 1½ år och då får jag garanterat lön och sen rätt till A-kassa.
Så det är värt det.Ska plugga sen efter det,, plugga vidare på nått som har med marknadsföring att göra:)



Nej börjar bli brottom som vanligt:)


Ha en fin dag i solen:)
Det ska jag:)

Mli♥

Postad i: Min vardag. Kommentarer (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: