>

Ledig dag.


Eller ja,, arbetslös och sysslolös kanske man ska kalla det istället:/

Fast jag är ju så himla omtänksam som tänker på alla som måste iväg och jobba och därför går upp tidigt jag med;)

Har varit en bra helj,, fast den har gått lite för fort:/
Har dock inte gjort nått speciellt,, bara tagit det lugnt och njutit av solen:)
Gått långpromenader,, tittat på några filmer,, käkat gott:)
Ganska skön helj:)

Skrev lghts-kontrakt i lördags:)
Så nu är lghten våran:)
Inte i stan men ändå,, den är nyrenoverad och 800 kr billigare i hyran:)
Och det är lika stor altan som här fast det är tak på den där nere:)
Det är hörnhus så får en liten trädgård också:)
MYS,, vill ha nu,, hehe:)


Den ligger bara typ 1 kvarter bort från våran nuvarande lght.
Längtar jätte mkt:)
Fast skulle få nyckel typ i mitten på månaden.
Ska försöka rensa ut all skit som vi inte ska ha här innan vi flyttar dit ner:)


Ska snart fixa till mej och ta bussen in till stan:)
Ska provträna mitt nya schema som jag har laggt upp.
Hoppas att det känns bra,, och att det snart börjar ge resultat:)
Får köra stenhårt,, fast tränar 4 ggr i veckan så det borde snart ge resultat tycker jag:)


Mej och Lillasyster i stugan,inte denna heljen utan den före:)

Micke och lina badade när vi var i stugan:S Galningar!!


Ha en fin dag alla:)
Det ska jag se till att ha:)
Mli♥

Postad i: Min vardag. Kommentarer (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: