>

Så här på morgonkvisten:)



Så sitter jag och bloggar:)
Får passa på när jag har tid:)
Ska snart hoppa in i duschen,, ska in till stan i regnvädret på ett möte.

Provtränade ju mitt nya schema igår:)
Och det kändes vekligen kanon bra:)
Har träningsvärk i rumpan,, länge sen jag fick det:)
Men det är gött för då vet man att det har tagit :D


Höll på att glömma bort att käka frukost,, så får tvinga i mej smörgås och oboy.
Gillar inte att käka såhär tidigt,, men måste ju för träningens skull,, går inte att träna på fastande mage:/


Usch det verkligen spöregnar ute:/
Får bli parraply och det är ingen större idé att fixa till håret heller.
Bara slänga upp det i en toffs eller nått...
Vill inte gå ut egentligen,, hehe,, skulle varit mkt mysigare och krypa ner i soffan och kolla på en film:)


Några nya godingar:)


Tycker den är så söt:)

Älskar mina VB jeans och så klart måste jag ha en mysis-tröja också:)
 


thats all for now my dear friends:)

Ha en bra dag:)
Det ska jag se till att ha trots regnet:)

MLi♥

Postad i: Min vardag. Kommentarer (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: