>

5x5 olika saker.

5 resemål jag vill till:
1. Thailand
2. Malldiverna
3. Kina 
4. Grekland
5. Egypten

5 saker/tillfällen jag ser fram emot:
1. 25/10 har jag och micke varit förlovade i 1 år:) 
2. Att tiden ska gå framåt,, ganska snabbt iaf.
3. Första advent och lucia, baka lussekatter,, sätta upp adventsljusstakar osv.
4. Julhandla+ skyltsöndagen, köpa alla julklappar, mysa runt på stan med nära och kära, dofter,julpapper och pressenter:) 
5. Torsdag,, förhoppningsvis iaf...
    
5 Saker som står på årets önske lista:
1. Hemligt;);)
2. En ny tv.
3. Pengar 
4. Kläder
5. En ny lägenhet! 

5 Nyheter som är gott och onyttigt:
1. Marabou- Caramell crisp
2. Marabou-cookies cream
3. Ballerina-kladdkaka choklad
4. Ballerina-kladdkaka vanilj
5. Ballerina-Pepparkaka

5 saker folk på mitt jobb verkar ha j*****t svårt för:
1. Slänga the-påsen i sopkorgen(som står precis nedanför diskstället).
2. Skölja av tallriken innan man ställer den i disken,, det är ju synd om tallriken blir ren i masiken.
3. Ta med sina gamla matlådor hem, och slänga gammal överbliven mat(smörgås,mos&korv u name it allt ska krypa ut själv).
4. Torka bort om man råkar spilla(kräver inte disktrasa och rengöringsmedel men man kan väll ta en servett och jämt ta bort ketchupen som råka hamna på bordet).
5. Kommunikation- Ingen vet nått om nått, stora som små saker,, inte ens arbetsledarna håller redan på viktiga saker som tex. när jag var sjuk- ringde och sjukanmälde mig i receptionen precis som man ska,, kommer tillbaks en vecka senare och då har det varit världens kallabalik, folk hade sprungit förbi hemma och plingat på och haft sig bara för att ena arbetsledaren inte visste att jag var sjuk utan hon trodde nått hänt typ:S Hade hon läst i datorn eller frågat maria(annan arb.ledare) så hade hon fått reda på att jag var sjuk och sluppit oroa sig:) 

Btw köpte julpapper förut,, börjar bli mkt julgrejer i affärerna nu och i alla postorder kattaloger;)
Tycker det bara är mysigt jag:) 

Ska laga mat nu:)

Ha en mysig kväll:)


Mli♥

Postad i: Min vardag. Kommentarer (1)

Kommentarer
Postat av: Sandra

ÅHHH jul, jag längtar tokmycket!!! Har redan köpt massa julklappar tillochmed, fast det beror ju på att jag var i Ullared förrra veckan.



Tror jag ska sno listan förresten.



Jag tror nog att det blev dyrare för nu avrundas ju allt uppåt har jag mätkt, inte så att vi kommer märka av det jätte mycket men alla affärer kommer märka det däremot. Blir nog några tusen. ;)



2010-10-05 @ 18:53:29
URL: http://mesandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: