>

Efter heljen:)


Ja, måndag idag,, första vardagen efter heljen:)


Heljen:
Har varit bra:)
Var i Grums en sväng i lördags på marknad:)
Är inte så värst stor marknad där men var bara intresserad av att köpa billiga strumpor ändå så sörjer inte för det;)
Och det hittade jag:) 12 st för 100 kr:) Billigt och bra:) Alla dom på bilden + ett par svart&vit-randiga också:)


Graviditeten:
Går in i v 12 nu:) Snart 3 månader gjorda och snart första tredjedelen gjord:)
Känns jätte kul:)
Snart kanske det börjar hända lite:)
Har lätt för att få huvudvärk,, känns som jag har småhuvudvärk nästan hela tiden.
Jag brukar aldrig annars ha det,, tycker det är lite småtöligt.. 
Annars så tycker jag att jag blivit piggare:)
Illamående varje dag vid olika tillfällen,, vissa dagara på morgonen andra på eftermiddagen.
Men börjar bli mer hungrig än vad jag varit innan.


Livets andra delar:
Måste hitta nånting att sysselsätta mig med på dagarna..
Det är verkligen helt öken att gå hemma:(
Känns lite som det är skit samma om det leder till nått bara jag får nått att göra..
Och om jag från början vet att det bara är en meningslös sysselsättning så slipper det ge falska förhoppningar.
Vill egentligen inte ha nått mer att göra med olika insattser/förvaringsplatser för att statistiken ska se bra ut.
Har nog nästan bestämt mig för att skita i allt vad hjälp till arbete dvs. osa & lönebidrag heter.
Fixar detta själv istället som jag alltid fått gjort innan. Stöd och hjälp,, vad är det!?!? 
Så har nog nästan också bestämt mig för att plugga så fort jag får chansen.
Känns så långt borta bara.
Funderar för fullt på vad man skulle kunna hitta på så länge och vad som skulle gynna mig/oss bäst......
Kankse jag ska ta en vanlig praktik i någon butik, bara för att få erfarenheten,, eller finns det någon kurs denna tiden på året,, eller vad ska jag hitta på tro!?!?  
Ja vet inte men kanske kommer på något bra till slut.


Ha en bra dag alla:)

Mli♥
Postad i: Min vardag. Kommentarer (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: