>

Livet är fullt av surprices 2.



Ja tänkte fortsätta på livet är fullt av surprices.
Fast idag har vi kommit till den roliga grejen,, som är helt underbart:)
Det gör mig till den lyckligaste människan i hela världen:)
                            
I början av maj ska jag och min sambo ha barn:)
Känns helt underbart:)
Jag och micke har vetat om det ganska länge för jag började må dåligt ganska tidigt.
Började med att jag inte orkade träna,, kändes som jag skulle bli sjuk när jag gjorde det.
Sen kom det underbara illamåendet,, i vecka 5 hände detta så har vetat om det sen vecka 5.
Tyckte det var lite jobbigt tidigt att få reda på det då, så tidigt, och lång tid och gå och oroa sig för missfall..
Men nu har det gått 6 veckor till, är i vecka 11 nu och oron börjar lägga sig lite.
Var på inskrivningsmöte förra veckan på mvc:)
Känns som en lång väntan hela tiden.
Först väntan på att de första veckorna skulle bli 10-11 veckor,, och nu en lång 7 veckors väntan till ultraljudet som man gör i v 18:)
Detta är mitt första barn:)
Så allt känns jätte spännande,, tycker det ska bli så himla mysigt:)




Hoppas alla får en fin dag:)

Mli♥
Postad i: Min vardag. Kommentarer (1)

Kommentarer
Postat av: Mimmi

Grattis!! :D Va roligt!

Tiden kommer gå mkt fortare än du tror! :) T.o.m lite för fort ibland. :P Ja fick reda på att ja va gravid i v 4-5 & nu e ja redan i v 33. Ja vet inte vart tiden har sprungit iväg. :) Mysigt me ultraljud. :)

Hoppas allt går bra! :) Kram Mimmi

2010-10-22 @ 10:16:02
URL: http://ecjm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: