>

♥Match made in heaven♥


Mig och Micke:

Idag har jag och min underbara sambo varit förlovade i 1 år♥
Känns helt underbart:)
This is a "match made in heaven":)
Är inte ett dugg mindre kär i han än i början och älskar han bara mer och mer för varje dag som går.
Han betyder så mkt för mig♥
Myste med god mat och en massa bara vi tid i heljen:)


Graviditeten:

Är påväg in i vecka 13:) Själva barnet är färdig format och det mesta är på plats, organ, ben, nerver osv.
Känner inte å stor skillnad mot förra veckan,, är ganska pigg,, mår inte så himla illa,, kan äta de flesta maträtterna. Är mkt mer flåmagad än tidigare och klarar därför inte av äckliga saker, men det var mkt värre i början.
Blöder jätte lätt från tandköttet,, börjar blöda nästan varje gång jag borstar tänderna.
Har faktiskt fått gått på toan 3 ggr den senaste veckan, så hoppas att förstoppningen blir bättre:)

Övrigt:

I slutet på förra veckan komm första snön här:D
Ganska mysigt faktiskt:)


Har haft en bra helj:) Var inne i stan och var kattvakt åt mickes mammas katt:)
Vill få tag i en lght inne i stan helst nu med en gång,, skönt att ha nära till allt, och slippa passa bussen hela tiden..

Köpte ett liten plattjärn,, sånt som är lätt att ta med i väskan och inte tar nån plats alls i heljen,kosta 99 kr så ville bara ha den:P


Var och hämtade nya tvn igår med,, är jätte nöjd med den:)



Ska vara lite social nu:)

Ha en mysig kväll:)

Mli♥
Postad i: Min vardag. Kommentarer (3)

Kommentarer
Postat av: Sandra

Svarade på din kommentar på inlägget under ifall du missa det, såg att detta inlägg kom precis efter :)



Känner igen de där med blödande tandkött, räcker jag tittar på tandborsten så blöder jag. Men gällande magen så vill jag nog säga att det var raka motsatsen för mej, men hoppas det håller i sej för dej eftersom du har haft så himla mycket problem. Men när det är dags för järntabletter blir det jobbigt,huga inte kul!

2010-10-25 @ 19:23:22
URL: http://mesandra.blogg.se/
Postat av: Sandra

Grattis på eran dag förresten! <3

2010-10-25 @ 19:24:05
URL: http://mesandra.blogg.se/
Postat av: Sandra

Jackor är ett problem, jag köpte en i storlek XXL jag. Och känner mej så jävla osnygg i den så hej&hå! Tur att jag samtidigt köpte en snygg jacka som jag får använda efter januari :) Fast bra för dej att det räcker med en hood/fleecejacka eller så där i slutet, du slipper vinter jacka.



2010-10-26 @ 08:52:45
URL: http://mesandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: