>

Rena hösten ute!



Ja verkligen,, vad ruggigt det är ute!!
Blåser jätte mkt och är kallt, brrr..
När man tar bussen från K-stad till oss så är det en ganska hög bro(ca 20 m ner till vattnet) strax innan våran hållplats som man måste åka över, och när det blåser så här mkt ute så känner man hur bussen "gungar" när man åker över den bron,, lite läskigt, speciellt som en av mina stora rädslor är bil eller dyl.+ vatten:()


Vet inte om jag ha så mkt mer att skriva om,, är trött och seg som vanligt,, ska nog lägga mig och vila en stund..
Väntar på att älskling ska komma hem,, fast det är ett tag kvar tills dess,, han skulle köpa med grillad kyckling och potatissallad:P:P GOTT :P:P
Längtar tills imorn,, hoppas jag iaf:);) Ska iaf vara ledig från jobbet,, vilket är SKÖNT:)


Ha en fin em+ kväll alla:)

Mli♥
Postad i: Min vardag. Kommentarer (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: