>

ja vart var vi nu då!?



Skit länge sen jag skrev igen..
Har egentligen tid att skriva men är bara trött och sover hela tiden, och mår dåligt fysiskt..

Har varit ledig idag,, skönt till viss del med tanke på att jag har en mage som står åt alla håll och gör ont och är helt förstoppad och mår konstigt så kan jag väll inte ritkigt njuta av dagen ändå och heller inte vara speciellt effektiv,, vilket stör mig en aning:/

Ska iaf ta mig in till stan och helj handla lite:) Försöker ta mig i kragen och gå ner och hämta en penna så jag kan skriva matlista,, men fastnar på nått nytt här på datorn hela tiden:) Svårt att slita sig ibland:)
Speciellt när man inte är inne så ofta, då finns det mkt att kolla runt på;)


Ska bli skönt med helj:)
Har inte tränat på typ 3 veckor nu,, kanske börjar bli dags att ta upp det igen,, fast har inte så mkt energi över till det känns det som,, men känns även skit att hålla på att betala ett årskort och sen inte utnyttja det:/
Ja vi får se,, man kan ju träna lugnare,, bara gå dit och köra lite lätt och bara det man känner för:)

Nej nu ska jag skriva min matlista:)

Ha en fin helg:)

Mli♥
Postad i: Min vardag. Kommentarer (1)

Kommentarer
Postat av: Sandra

Inte bra att du inte mår bra, hoppas du blir bättre snart!

Kramar

2010-09-24 @ 22:39:23
URL: http://mesandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: