>

Frissan :)


Tänket inte blogga nu egentligen men var allt tvungen att göra det ändå ;)

käkar frukost,, ska ta nästa bussen in till staden,, ska ju till frissan och få ny frisyr och fin färg i håret:)
UNDERBART :D

Fyller ju år imorn men min underbara älslking gick och beställde tid åt mig igår och hade turen att få göra det idag ;)
Ska till mvc på onsdag så det passade sig inte riktigt då .
Och jag har ändå inget emot at få present en dag i förväg ;) Hehe
Han hade allt köpt en till present med som jag är ganska nyfiken på ;)

Snart påsk :) Godis och mat :P hehe så gott :P
Vi ska ju på middag på fredagen hos M´s mamma och på söndagen ska vi hem till min kära familj på middag:)
Har köpt påskägg till dom :)
Känns ju lite kul att ge bort det när man är bjuden på påskmiddag ;)
Har lite huvudbry om vad jag ska fylla dom med bara,, men blir väll lite godis och nån skraplott antagligen :)
Om inte nån har nått roligare tips!? 

Kommer kanske in senare med min nya frissa :D

Have a nice day kära läsare!
Postad i: Min vardag. Kommentarer (1)

Kommentarer
Postat av: Sandra

Smart med lotter, den idén lånar jag :)

2011-04-19 @ 09:09:27
URL: http://mesandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: