>

IKEA,staden, förkylning, och lite till.



Har inte bloggat så mkt denna veckan..
Blev ju förkyld och sjuk förra veckan och det har suttit i hela denna veckan så har inte känt mig så pigg.
Men nu börjar det släppa,, och tack gode gud för det!
Känner inte vad maten smakar,, snorar,,hostar och är allmänt äcklig:(
Men som sagt det bärjar försvinna :)

Var på IKEA och gjorde standen här om dagen med Sandra och hennes bebis, Wilde :) 
Spenderade lite till pengar men slipper ångest även denna gång eftersom jag bara köpte sånt som skulle köpas ;)

sötaste "overallen" från kappahl :)


Badbalja från IKEA,, rekomenderar att köpa där, kostar bara 69 kr och det är absolut ingen skit!
 
Sängkläder till bebis, från ikea:)
från ikea
Billig och bra tvättkorg också från ikea:)
billig från ikea
Sötnos säng är färdigbäddad nu ;) Ganska rosa spjälskydd som för övrigt var inge kul alls att sätta på!
lillans säng färdigbäddad :)

Nu ska jag käka lite och sen åka in till staden och helj-handla lite..
Ska på föräldragruppen kl15 så måste hinna in och handla och hem igen innan...
Har ingen lust att stressa runt egentligen men men det är som det är..
Ska ta tag i lghtsletandet till veckan..

Ha en bra dag och helj!!
Postad i: Min vardag. Kommentarer (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: