>

Längtar så jag blir galen snart!


Söndag idag vilket betyder att heljen snart är slut och en ny vecka är på g :)

Har varit en lugn och skön helj!
Är man gravid så orkar man inte med så mkt,, speciellt inte sena kvällar:)
Det är ganska lagomt med lite god mat,, en bra film och godis i sällskap med kärleken:)
Och det är precis så heljen varit :)


Veckans höjdpunkt är ju så klart Ullared ,, vars shoppinglista är ganska lång nu:)
Ska bli så kul att få shoppa loss lite;)
Några ex på vad som står med: myggnät och regnskydd till vagnen,, babysitter, filt, mössa, pyjamas m.m :) 


Och sen går jag ju in i ny vecka imorn :) v 37,, 36+0, vilket betyder att det inte alls är lång tid kvar och jag längtar ihjäl mig efter lilla skitungen!!
Ska bli så mysigt att snart få hålla henne,, "på riktigt" :)
Att få ha henne här hos oss,, sovandes i sin lilla säng,, få ta hand om och gosa med:)



Ha en trevlig söndag gott folk!
Postad i: Min vardag. Kommentarer (1)

Kommentarer
Postat av: Sandra

Ja det får du göra :) Jag ska hålla mej borta från Lindex nu tills efter Ullared, tänkte jag skulle spana igen sen när dom kör halva rea-priset eller 2 för 1 :) Har ju ändå fått en hel del därifrån nu och har dessutom på känn att jag shoppar lite på onsdag ;)



Sova är gott minsann, passa på att njuta av sömn nu! Och sov så mkt som du behöver. Jag sov sjukt mkt dem sista veckorna men tror det var min kropp som bestämde att jag skulle sova. :)



Förstår att du längtar, det närmar sej nu iallafall =)

2011-04-03 @ 22:04:01
URL: http://mesandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: