>

Little by little :)



Rubriken har inget med inlägget att göra :)
Men man måste ju ha en rubrik och det var de enda som kom upp så då fick de bli det ;)

Är trött så tänkte faktiskt bara slänga in lite bilder och sen inta sängen för vila !!

PoP-body med matchande strumpor, fick de i present av min morbror och hans familj i heljen:)

1 par finare ballerina och 1 par vardags ballerinor blev inhandlat på Skopunkten igår:)
Skopunkten
Magen v 40 (39+0) Skulle varit med i ena inlägget igår men eftersom jag slarvat med bloggen lite så får de vara med här istället :) Förhoppnigsvis sista magbilden ;)

Köpte så klart 3 par skor på skopunkten igår och dessa finisar åkte med:) Har velat köpt sånna flera sommrar i rad med aldrig hittat dom rätta men nu gjorde jag slag i saken och köpte dessa,, och jag är NÖJD!! Bara lite mera sommar nu då så man kan använda dom ;) 
skopunkten


Som sagt vila nu,, trött fast jag sov ganska bra inatt och sov ända tills halv 9 :S

Ha en jätte bra dag !

Postad i: Min vardag. Kommentarer (1)

Kommentarer
Postat av: Sandra

Kommentarer visas bara i ett dygn tyvärr, tog ett tag innna jag upptäckte det och hittade kommentarer som vara flera månader gamla då..



Ja tänkte nästan att det var så, jag blir allt lite snål när det kommer upp i dom priserna, särskilt som det inte ens matchar vårat rum egentligen. Hur ytligt nu det låter haha!! Ne han får nog klara sej med trummorna så länge så kan jag köpa fler när han flyttar till sitt rum. Eller så kan man ju alltid önska sig till han också :) Ångrar att jag inte köpte på ullared men då vet jag inte om måtten hade stämt istället. Vill ju ha med moln och med stjärnor jag. Har med stjärnor men det är för litet för ikea tcäket så använder de som "filt" istället..



Nej man kan verkligen inte få för mycket, fast egentligen kan man väl det hehe ;) Men man vill ju ha mycket att byta med och så är det inte allt som matchar heller och jag är lite allergisk mot omatchande jag, eller rättare sagt jätte allergisk....



Okej ja det får du göra, är bra att vila när kroppen vill. Jag sov som en tok dom sista dagarna innan, lbland halva dagen och det var nog kroppens sätt att säga ifrån och ladda upp sig :)

2011-04-27 @ 12:38:37
URL: http://mesandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: