>

Snabbis



Ja en liten helj-snabbis till blogg blir det!

Har inte gjort alls mkt idag, fått Micke att byta gardiner i hallen,, jag når inte för det är i hallen-trappen.
Tom Micke måste stå på en stol fast han är 1,92 :)

Väntar på att kära syster-Lina, och far ska komma förbi en sväng och säga hej:)

Sen blir det matlagning,, börjar bli lite småhungrig :)
Fläskfilé med potatisgratäng blir det,, är egentligen sugen på helstekt oxfilé men får bli en annan gång:)
Fyller ju snart år(20/4) så då får M bjuda ut mig på restaurang :P Hehe 
Får passa på att göra det ensamma en sista gång innan bebis kommer för sen dröjer det nog ett bra tag innan det blir ensamtid på det sättet.


Ha en mysig lördagskväll!!
Postad i: Min vardag. Kommentarer (2)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Åhh vad kul att åka till Ullared har med tänkt mig dit, här framåt våren, jag har ju aldrig varit där! Denna helgen är Oliver äntligen här i alla fall! :) Så är bara en myshelg. Funderar på att ta ett glas vin faktiskt.

<puss hjärtat

2011-04-02 @ 21:28:30
URL: http://ronjaback.blogg.se/
Postat av: Sandra

Jo men det borde dom ha tycker jag? Även på nätet har dom rea så, och har även fått från lindex klubben att det är rea =)



Haha jo det kommer jag ihåg, och så kommer jag väl aldrig glömma vilken god frukost du fick medans min var as äcklig!!! ;)



Min lördags kväll bestod av löjligt tidig säng gång, fick passa på att vara extra tråkig när jag var ensam hemma :) Hoppas ni hade en mysig lördag iaf.

2011-04-03 @ 07:10:03
URL: http://mesandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: