>

TipS!!


Ni vet väll vad INKclub är för något!?  En webbsida där man beställer färg till sin skrivare för ett bra pris.

Dom har flera olika tjänster, vilket jag inte visste tills för ett tag sen då vi testade en av deras andra sidor/tjänster- www.Lightclub.se , där kan man beställa glödlampor:D
Det var jätte lätt att hitta rätt och dom har många olika!

Vi har en större takkrona med plats för 6 st helt synliga glödlampor i vårat vardagsrum och till den måste man ju ha lite finare lampor eftersom dom syns,, så jag har kollat överallt efter sånna vridna kronlampor men dom billigaste jag hittat har kostat över 70 kr/st och det x6 blir ganska mkt.
Men så hittade vi denna sidan och där fick vi tag i sånna för 11 kr/st!
Jag kommer fortsätta köpa mina glödlampor ifrån deras hemsida.
Det var busenkelt att hitta rätt,, lika lätt att beställa och dom var hela när dom kom vilket bara tog nån dag!

De erbjuder www.inkclub.se - billig färg till skrivare, www.dustclub.se - dammsugarpåsar till de flesta modeller både nyare och äldre, www.batteryclub.se - som namnet säger så är det batterier till allt från klockor till telefoner, www.lightclub.se - Billiga glödlampor och ett stort utbud!!     


BIG BIG HISS

Postad i: Tips Kommentarer (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: