>

A lot of .


det är mkt som gör en glad här i livet .

Nummer ett ligger så klart min kära dotter Nova .
Hon är ju det absolut bästa och största som finns :)

Några andra saker här i livet som gör mig glad är bla shopping.
Kan inte få nog av att gå runt och kika i affärer , få shoppa loss lite .
Man kommer hem med den där nya fina tröjan man köpt och nästan längtar tills man kan få ha den
på sig.
Eller när jag köpt nått nytt till Nova och får visa upp det och sånt :)
Sen en till sak som jag finner väldigt kul är att baka.
Har provat ganska mkt och tycker verkligen om det.
Lyckas med det mesta jag provar men har liksom inte så mkt tid till det och vi har en
sån liten frys så kan inte frysa in nått heller.
Annars hade jag nog bakat mer.

Men igår så tog jag min cupcake oskuld iaf ;)
Lånade ju ett recept på Nutellacupcakes med vit chokladfrosting.
Och gissa om dom blev GODA :P:P
Och dom blev ganska bra också :)

My first cupcakes ever :)
Fick  -paketet idag , N blev väldigt nöjd med snuttisen som var med i  :)
Och jag blev nöjd med resten,, var en jätte fin bok med nattsånger med.


Novis gumman imorse ♥



Vi ska ta en relativt tidig kväll vi.
Jag och Nova ska upp tidigt för att ta bussen till säffle och möta upp Sandra och sötisen Wilde
och åka ut till Nysäter på marknad :
En heldag med mys :)

Hoppas alla ni andra får det lika bra med !
Både ivkäll och hela heljen !

Postad i: Min vardag. Kommentarer (1)

Kommentarer
Postat av: Sandra

Tack för cupcakesen, jättegott! =)

2011-08-27 @ 20:39:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: