>

Beställde nått nytt och väntar fortfarande på.


Väntar fortfarande på min paket från www.Nelly.se  som jag beställde förra måndagen...
Tycker det redan borde ha kommit .
har inte alls för mig att det har tagit så lång tid förut när jag har beställt där ifrån ^^

Var inne på www.kakburken.se och beställde ett set med ros&blad-utstickare och en burk med pearl blush pink, pulverfärg.
Kan inte låna bilderna där ifrån men hittade färgen på google men inte det andra som by the way hette : Stepsaving Rose, 6 delar
Ni som är
intresserade av att baka och sånt ta er en titt in dit vet jag ;)
 
Färgen .

Hade tänkt åka in till stan , IKEA idag men k'nde at jag inte orkade
plus att det har avrit väldigt av och på väder idag med riktiga regsnskurar
som man helst inte vill vara ute i.

Imorn får vi se vad de blir, bvc ska komma på hembesök men tänkte kanske gå upp tidigt och åka ut
till IKEA innan.
Ska köpa lite blommor där och mera plast lådor .
Och sen måste jag ha min IKEA dos !!
My love my love ;)

Nej nu ska jag ta kvällen !

Ha en mysig kväll alla !


Postad i: Min vardag. Kommentarer (1)

Kommentarer
Postat av: Sandra

Tack, jag är jätte nöjd. Så himla gott att bli av med det tråkiga håret ;)



Den t-shirten har missat, får jag kolla in =) Tack så mycket för bodyn =)



Meen konstigt med nelly paktetet? Dom brukar man ha inom 3 dagar oftast, jag har aldrig behövt vänta på deras paket. Skriv och hör med dom!



Jag vill också till ikea, måste ha lite saker därifrån men det får vänta för min del :S

2011-08-29 @ 22:34:27
URL: http://mesandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: