>

Det är fredag, vilket betyder .

Att det är helj :D

Ska väll in till k-stad och möta upp M sen för lite hlejhandling.
Man får ju hjälpas åt när man inte har bil :S

Köpte nya finskor igår som passar till klännningen jag ska ha på dopet.
Kom ju på att jag inte dikret kan ha ballerina-skor till ^^


Sitter och titttar på www.nameit.se , Nova behöver lite nya kläder och jag tycker dom har så fina !
Är jätte nöjd med alla kläder som jag har där ifrån.

Var på bvc igår och vägde och mätte N , 5600g och 58 cm lång .
Tyckte inte hon hade växt så mkt men pratade med våran sköterska och hon sa att N växer som hon ska .

Ska käka frukost nu tänkte jag,, får passa på när Novis gumman sover , ibland kan de vara skönt att få äta i lugn och ro :)

Ha en bra dag alla och en riktigt bra helj om jag inte kikar in nått !




Postad i: Min vardag. Kommentarer (1)

Kommentarer
Postat av: Sandra

Skönt att det inte var nån fara då! :)



Du får berätta mer och lägenhet och allt när vi ses/hörs nästa gång :)

2011-08-19 @ 18:15:10
URL: http://mesandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: