>

För imorn håller vi tummarna.


Ja håll tummarna för oss imorn nu när vi ska och kolla på lghtn !!
Vill så gärna att vi ska få den och att den så klat är fräsch också !!
Allt skulle bli så mkt lättare !! Och då kan jag få böra träna redan i oktober isfl :D
Annars lär det inte bli föräns Nova är iaf ca 1 år ^^ Och så länge vill  jag inte vänta,, vill komma i form nu.. helst igår ;)

Skulle ju beställa lite kläder till N på www.nameit.se men så har dom som så många andra sidor bara "visa-kortsbetalning" och det har så klart inte jag och M har fick nytt kort för ett tag sen och har inte hunnit kopplat sitt kort till det än så då blev det inget där ifrån :( :( Jag som hittade så fina "jeans" där,, iofs helt sånna vanliga med mudd i midja och i benen men dom här hade rosa kanter ist för blåa ..

Men var nyss inne på www.nelly.se och beställde istället.
Blev 3 jätte fina bodys och 1 par denim-byxor. 

Har rensat ur så mkt kläder ur Ns garderob nu de sista så det behövs verkligen fyllas på.
Vem kunde ana att hon hade så mkt kläder :S

Ska käka toast nu:P M ska iväg och göra klart sin tatto och jag ska !! städa !! Yippie !!
 
Ha en mysig eftermiddag & kväll alla!!
Postad i: Min vardag. Kommentarer (2)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja den dressen är jättefin, men byxorna var i minsta laget. Ser rätt tokigt ut, nästan så jag funderar på om dom är felmärkta? Såg du att det fanns en likadan i grått? Minns inte om den var killig eller inte men grått funkar ju alltid =) Nelly är bra, blev det såna mjuka jeans som Wilde har? :)

2011-08-21 @ 15:24:47
Postat av: Linda Runn Hägerström

Hej,

Precis som du nämner rör jag bara ihop hallon och snabbmarsanpulver.

Marsanen gör att hallonen inte vätskar sig och får sötma.



Mvh Linda Runn Hägerström

2011-08-22 @ 10:39:44
URL: http://LindaRunn.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: