>

Hemma igen.

Ja då var man hemma igen då,, eller ja vi kom hem sent igår  kväll från stugan..

Var på dop igår för lilla nellie och isabell :) var utomhus dop,, hade verkligen tur med vädret,, precis efter vi var lara där och så åkte vi till ett annat ställe för att fika,, och då började de spöregna och åska.
Det bjöds på smörgåstårtor , grädd och frukt tårtor och lite småkakor och kaffe:)

förövrigt så hade vi en jätte fin helg! Sol hela tiden ,, var 23 grader i vattnet vid stugan!!
Enda lediga stunden vi hade så hade jag så klart inte tagit med mig ombyte så vågade inte bada och senare fanns de ingen tid..

Ska mata min söta lilla dotter nu som är nybadad ;)
Och sen ska jag sätta mig och pyssla med dop korten,, har förövrigt datum spikat :)
Ha en fin dag alla!

Postad i: Min vardag. Kommentarer (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: