>

Hemma jag och snuttan.


Sitter i sängen med datorn i knät och Nova ligger intill mig och sover så gott.
Skönt att ta det lugnt..
Börjar bli förkyld och det känns så höstigt ute ..
Nu är sommaren slut,, det tror jag iaf.

Jag och Sandra gjorde våran shoppingrunda som vi brukar göra ungefär 1 gång/mån, i fredags :)

Nova fick en jätte fin stickad tröja från h&m och jag fick mig 1 par jeans och 2 tröjor :)
Jag har inte använt jeans sen förra vintern ^^
     
Börjar ju bli dags att fylla höstgarderoben men tycker det är lite väl tråkiga färger på modet :/

Var på IKEA också,, håller på att byta ut våra handdukar så det köpte jag ju och sen några fler plastlådor till förvaring och en glasburk att ha alla Novas nappar i, en hylla att ställa datorn på och en bricka till "frukost på sängen".

Köpte en kokbok fylld med bakverk och bitringar till Nova med :)

Jag och Nova ska inte hitta på nått speciellt idag, bara vara hemma.
Kanke fortsätta med dopkorten,, har gjort ungefär hälften :)
Och jag är nöjd hittills :)
Är aningen trött idag,, vi storstädade lghten igår , vilket var behövligt!
Det blir inte lika mkt tid att städa allt noga hela tiden så som vi gjorde innan, blir mest att vi dammsuger och torkar av golven men som sagt igår drog vi igenom hela lghtn ordentligt och vad SKÖNT det känns !!
Nybäddat i sängen med ;)


Nu ska jag nog kankse gå ut och gå en sväng med Nova så vi får lite frisk luft idag.
  
ha en bra dag alla !
Postad i: Min vardag. Kommentarer (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: