>

Hoppas.


Försöker regga mig på pamers hemsida men blir f*n vansinnig för det är ju helt omöjligt ..
Förts var det säkerthetsfrågorna som inte stämde,, varför har dom ens det ? alternativen har ju ändå inget med mitt lösen att göra ^^ Och sen eftre det så var det mitt lösen och när jag ändrat det så var det mitt användarnamn som inte funkar.
har provat med stora bokstäver små siffror osv men icke .
Ger upp!


För att tala om nått annat.
Var och kollade på lghtn igår, och den var jätte fin.
stor och rymlig med 4 rok i två plan.
Uteplats både uppe och nere, toa med badkar och plats för tvättmaskin på övre plan och toa med dusch på nedre.
Fräscht kök med nästan nya kylskåp och plats för diskmaskin, enda nackdelen .
har en här men den är ju inte våran men vi köper en ny isfl:)
Låg dagis på andra sidan gatan och jämt nedanför lgthn ligger busshållsplatsen och det tar ca 12 min in till torget.
Kan inte bli bättre.
Så nu får vi verkigen hoppas att detta går i lås för vi behöver den verkligen och jag blev kind of kär i den.
Skulle bli så besviken om vi inte får igenom detta..


köpte ett par nya Jenas/leggins eller vad ni vill kalla de på H&M igår.
Tycker dom är helt perfekta att ha, ser ut som jeans, är lika bekväma som leggins och kostar bara 99 kr  :)
Perfekt att ha i sin garderob !!


Ska ju göra marsipanrosor till doptårtorna själv men jag har aldrig gjort rosor förut och kände att jag inte ville stå där dagen innan dopet och inte klara av att göra fina
rosor eftersom nästan hela dekorationen bygger på rosor ^^
Så därför köpte jag med en "korv" med marsipan hem
för att prova och öva om de behövdes.
OCH det är ja verkligen glad över att jag gjorde , visst det är ingen större konst att få ihop en ros men dom ska ju se fina ut med.
Har fått kläm på det nu iaf :)



Nu ska jag gå ut söva Nova och sen klippa häcken  ^^

Ha en mysig eftermiddag/kväll!!

Postad i: Min vardag. Kommentarer (1)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Åhh fin ros, duktig du är!



Gick upp ett ljus för mej vilken loppis du menade, den är nu 3e september den men det hinns ju med eftersom vi ses i helgen.



Håller tummarna för lägenheten! =)

2011-08-23 @ 17:30:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: