>

Ingen återvändo.


Var i staden igår och sprang runt som en tok eftre lite nått lite finare till Nova som hon kan ha efter dopet och sen nått neutralt att ha under dop-klänningen resultatet blev detta.
                                              

Ska köpa vita kalasisar(strumpbyxor) att ha till med för då kan hon ha bodyn och dom under dop-klänningen och sen efter så byter vi bara klänning :)  

Var ju tvungen att köpa pyjamaser till Nova med och då tycker jag mest om H&Ms 2 för 149 kr, ville ha några riktigt tjejiga men det fanns inga alls ju så fick ta några helt neutrala istället,, dom var jätte söta men dock ändå inte det jag ville ha.
                         

Sen blev de inget alls till mig fast jag var bra sugen:/ Måste köpa en "blus" som jag kan ha till bla chinosen och till jenas med.

Ska in på möte idag vid halv två och efter det så blir det en tur ut till Ikea, måste ha tag i några större fat eller brickor eller nått att ha dop-tårtorna på.

Ska posta dopinbjudningarna idag så nu är det ingen återvändo, nu blir det av just då, om lite mer än 1 månad.
Ska bli kul men samtidigt tycker jag det ska bli lite jobbigt mest för att det är vi som står i centrum för all uppmärksamhet.
Men det kommer nog gå bra när det väl är dax :)
Tycker det är en fin tradition som jag vill att Nova ska ha tagit del av .

Min lilla gumma har blivit så stor !
På bara några dagar nu så har hon utvecklats jätte mkt mentalt, känner att hon har haft en växtperiod också för hon är så TUNG att bära.

Ska mata henne nu så jag kan hoppa in i duschen innan klpckan bli för mkt,, det gäller att ha några timmar på sig för att hinna med allt, mata, duscha, fixa sig, mata, åka osv.

Ha en fin dag alla !!
 
Postad i: Min vardag. Kommentarer (1)

Kommentarer
Postat av: Sandra

Fin Nova kommer vara på dopet då!!!! Längtar till de jag, ska bli kul :)



Jomen visst borde man få nytt startpaket? Jag tänkte åtminstone vänta 1-2 år tills jag går med igen, han har så himla mycket böcker nu, både enkla böcker och riktiga sagoböcker så lär inte hinna använda alla annars. Japp boken han har på bilden är därifrån.



Haha ah Ýngves ja, det var tider det. Har nog glömt det mesta därifrån men ;) Vad gamla kan vi vart, 5-7 år??



Blir bra det, hörs!

2011-08-17 @ 17:58:26
URL: http://mesandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: