>

Marknad m.m .


Ska försöka blogga lite snabbt nnu medans jag egentligen inte har tid ^^


Var på marknad i nysäter med Sandra och sötaste Wilde igår :)
Mysig och lagom marknad och mkt bra sällskap så klart ;)
Köpte lite kryddor, marknadsgodis, små brickor, servetter och några muffinsformar:)
 
 


Novis :)


Jag och mammsen var på Ö&B i torsdags och då köpte jag massa kryddor från just det företaget.
Så kunde verkligen inte hejad mig när jag såg att dom såldes där på marknaden , 5 för 60 kr dessutom :)


Nu har jag ej tid mer.
Min kära dotter skriker eftre mig-mat !

Ha en bra kväll alla !

Postad i: Min vardag. Kommentarer (1)

Kommentarer
Postat av: Sandra

Hehe vi köpte väldigt lika saker! :)



Jag vill köpa Bamsebodyn av dej, råkade se den igår och så tänkte jag jaha har jag gett bort den? Men så hittade jag min och såg då att din var i Wildes nuvarande storlek. =)) Tycker den är himla fin med jeans. Hoppas det ska gå bra för oss på loppisen nu! :)

2011-08-28 @ 22:22:06
URL: http://mesandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: