>

Mys.



Har precis käkat lax , potatis och sås , micke gjorde maten så klart ;)
Fast å andra sidan så kan han ju inte göra det jag gjorde,, inte än iaf ^^

Har tagit det lugnt idag faktiskt,, sovmorgon och en långpromenad.

Nu håller Micke på att fixar Nova för kvällen så då passade jag på att blogga lite snabbt:)
Sen blir det tv mys med en massa choklad och ostbågar och annat gottit ;)
         
Om jag har nått jag ska göra som nu tex. dopet, så snurrar allt osm har med det i min skalle alla dygnets vakna timmar.
Och i detta fallet så är det speciellt tårtorna och dukningen,, så ni får räkna med att det kanske blir en del upprepningar om detta och ja ni får helt enkelt stå ut med det kära läsare ;) ;)

Funderar och funderar över vad jag ska ha för fluff i och några jag funderat på är: wertsers orginal fluff,, tuttifrutti fluff, marsmallow fluff eller sånna vita sockerbitrar fluff,, men vet liksom inte vad jag vill ha och hur jag ska kombinera..
Jaja vi får se..
Fler funderingar kommer.

Ha en mysig kväll alla !!
Postad i: Min vardag. Kommentarer (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: