>

Påväg


Är påväg in på toan för att fräscha till mig lite , blir en tur till staden idag med.
Hade egentligen inte tänkt åka in men så har M´s vespa gått sönder så då hinner han inte från jobbet och handla och sånt innan bussen går så då får vi väll vara lite behjälpliga och åka in och handla det som behövs:)

Fick iaf tag i vita strumpbyxor till Nova igår , tyckte det var dyrt 79 kr för 1 par ^^ det kostar det ju nästan till mig .
Fick köpa på lindex , dom hade i alla stl.
Åh dom hade en jätte söt mysdress också som jag är lite sugen på att köpa till Novis :)

Var ju poå Ikea igår för att köpa "tårtfat" och hittade jätte fina fat i en serie som jag tänker fortsätta bygga på sen och byta ut allt porslin vi har till sånt istället.
Blev allt lite annat också , en fin ljuslykta , sand till lyktan, ljus till lyktan och ett spritsset, kan inte gå in där utan att komma ut med en massa saker.
 
                                      


var ju på möte igår , jag och M har letat lght i snart 2 år nu utan att få napp,, vi har skulder båda två och dessutom så ha ju inte jag nån lön så ja ni förstår..
Men så igår så bev vi erbjudna en lght en 4a på 113 kvadrat i radhus på Kronoparken, har varit helt emot att bo där uppe men samtidigt så känner jag att vi nästan måste ta den chansen,, det var iaf ett finare område med barnfamiljer och sånt.
Så vi ska dit och titta på måndag :)
Ju mer jag tänker på det desto bättre känns det.
Vi måste ju börja nånstans.
Och dessutom är det en 4a :D :D YEY !!
Då får Nova sitt helt egna rum utan att nån behöver flytta på sig eller känna sig undanträngd eller nått sånt :)
Och för att inte tala om bussförbindelserna ,, vi kommer kunna hitta på saker även på heljerna.
Det ka vi inte nu, vi är helt låsta här uppe.

Nu har jag brottom !!

Ha en bra dag kära läsare !

Postad i: Min vardag. Kommentarer (1)

Kommentarer
Postat av: Sandra

MEEN det glömde du visst berätta förut, grattis! :)

2011-08-18 @ 20:03:32
URL: http://mesandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: