>

Julklapps-högen:)

Lovade ju att visa julklapps högen när allt var inslaget.
Och det är de nu :)
Men kommer på mer och mer jag glömt så detta
är inte alls allt jag behöver ^^
Men men får väll li en liten runda på stan och fixa det sista..
Men ångrar lite att jag inte köpte 2 julklappar till på Ullared.
hade säkert hittat jätte bra saker till dom 2 där .
Jaja minnet är bra men kort...
Måste ringa ett samtal nu innan klckan lbir för mkt.
Och tiden rinnit ut..
Bara att ta sig i kragen med andra ord..
Hur farigt kan det vara ^^
Har ju ringt dit flera gånger ..
En promenad ska hinnas med idag med.
Fats det blåser så ute ^^
Mysbebis♥
Ha en fortsatt bra dag alla !
Postad i: Min vardag. Kommentarer (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: