>

Julpyssel & Avslutning.

Idag har vi varit på julavslutning på Hörnan- babycafet.
Pysslade, fikade och barnen fick "leka" lite :)
Gjorde en smällkaramell, det har jag gjort några gånger
i mitt liv.
Hur enkelt som helst men ändå kom jag inte ihåg hur man skulle
göra ^^
Blev en i rosa & svart iaf och den blev gööör bra ;)
Köpte en fin ram idag som jag ska ha med Nova i, i hennes rum :)
Eller ja, det ska vara 1 kort, 1 fotavtryck och nåt mer, kanske ska
ha 2 kort i,, vi får se,, ramen var gör fin iaf !
Ska till k-stad imorn på möte.
Ser inte fram emot de...
Men men bäst att ta tjuren vid hornen och gå..
Ska få klart de sista julklapparna med tänkte jag..
Nu måste jag kolla upp lite recept till torsdagens julbak :)
Ha en mysig kväll !
Postad i: Min vardag. Kommentarer (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: