>

Julstämning.

Nu börjar jag ÄNTLIGEN få lite julkänsla !

Har hjälpt till att pynta granen, mamma & Lina har
satt upp tomtar och massa annat julpynt så nu känns det faktisk
juligt :O)
Var rädd att jag inte skulle få njuta nått alls av julen detta året heller.
Förra året var det ju samma sak fast med en bra julafton.
Men innan jul var det skit då med..
Nästa år ska jag ha en riktig jul med allt vad det innebär.
De ska jag själv se till ;)
Nova var väldigt fundersam på detta i början kan jag lova !
Hon satt och kollade med stora ögon på granen.
Och gav mamma/mormor frågande blickar :)
Sötunge .
Idag har hon lärt sig prutta/brumma med munnen ordentlig,
kul men dräggligt ^^
Ska mysa ner mig framför tvn strax.
Ikväll SKA jag göra det.
Inte fastna här..
Imorn blir det jul-avslutning på babycafet:/
Fullt upp hela veckan.
Möte i k-stad på tisdag, julmys med Sandra & Wilde på onsdag
julbak med syster på torsdag och fredag kommer Micke hit och så är det uppesittar kväll
sen är det lördag = julafton = mat = paket & mys :D
Ha en mysig kväll alla !
Postad i: Min vardag. Kommentarer (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: