>

Mett i natta.


Ja det är det verkligen ^^

Enda tiden på dygnet jag har framför datorn nu för tiden verkar det som..
Betyder det att jag har skaffat mig ett liv ? ;)

Nej då jag gillar ju min blogg och jag har några stadiga som läser
hela tiden så det känns jätte tråkigt att inte hinna med att
uppdatera här så ofta..
Me som ni kankse förstått så är mit liv
lite upp och ner just nu ..
Vi, jag och min sambo håller på at flytta isär..
Inte det roligaste speciellt inte när man har barn tillsammans...
Men men vi löser väll det med tillslut så som vi brukar lösa det mesta.
Vill inte gå in på detta mer här .
Bor tillfälligt hemma hos min mamma iaf .

Tänk imorn är de dagen före Ullareds dagen :D
Yippie :)
Har gått och längtat efter detta så länge nu att det nästan känns
overkligt istället :)
Har planerat om mina inköp en aning och ska skämma bort mig och Nova riktigt ordentligt
istället för att köpa massa julgrejer och nya grdiner och annat som jag inte har någon
glädje av nu eller på ett bra tag framöver ändå..

Har nästan nått mitt mål, 4000kr , det fattas bara nån hundra lapp :(
Tävlingsmänniska som jag är så svider det att jag inte hann upp i prick 4000 kr ^^
Suck..
Men men dt är som det är..

Nej nu ska jag nog krypa ner i sängen.
Känner mig trött idag , och avslappnad , trots alla bekymmer..

Idag blev min älskade dotter 7 månader !
Kan ni fatta !? Nej jag kan inte iaf ,, redan !

♥Älskade unge ♥

Sov gott världen!

Postad i: Min vardag. Kommentarer (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: