>

Sista dagen innan det nya året- mitt år, 2012.


Jepp, idag är det sista dagen på 2011.
Ett av de jobbigaste men också det bästa året.

Alla problem och all skit som varit under året kunde ha kvittat.

Men 1/5-11 fick jag min underbara dotter, det bästa
som hänt mig någonsin!
Utan henne vill jag aldrig vara :)

Ska försöka göra 2012 till mitt år.
Det året då allt vände, då allt började falla på plats.
Då jag kommer vidare i mitt liv.
Börjar hitta rätt..

Har börjat överväga om jag ändå skulle
prova medicin mot min ADHD,, kanske skulle
det hjälpa mot min "rörighet"..
Kanske skulle jag få nått gjort då,, kanske kunna planera lite,
se lite "rakare" och gå åt det hållet.
Kunna ta tag i saker utan att skjuta det framför sig
hur länge som helst först..
Kanske skulle kunna sluta stressa hela tiden då..
Slippa tro att jag har all tid i världen tills tiden nästan tar slut
och då har jag allt kvar att göra ändå och får stressa ihjäl mig istället
och ändå inte orka slutföra..
Kanske skulle kunna göra en sak i taget och slippa göra allt samtidigt
och sen bara ha en massa halvfärdiga saker kvar för att
orken och lusten tryter..
Och sen bli ännu mer stressad över att ingenting är
färdigt, avslutat, iordning.
Jag vet inte ,, men börjar tycka att det är värt att ge det ett försök
innan jag dömmer ut det helt..
Ja vi får se..

Nova "lärde" sig att räcka ut tungan igår!
Ser hur sött ut som helst,, ut och in åker den hela tiden nu ;)
Är kul och se när dom små liven kommer underfund med nya saker:)
 
Ska baka en jätte god kladdkaka med maräng och bär på sen,
blir desserten till ikväll :)
Lägger ut den bland´mina andra recept nån dag,
men länkar här ifrån då ;)
Kan verkligen rekomendera den,, enkel, god och fin att titta på :)

Nu måste jag greja lite !



Ha en jätte fin nyårsafton alla!

Postad i: Min vardag. Kommentarer (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: