>

Slappardag och lite ännu mera shopping.

Idag har jag och Novis bara varit hemma hela dagen.
En långpromenad är enda vi gjort på hela dagen :)
Var nog bäst så med för N har varit jätte trött och hängig
hela eftermiddagen/kvällen..
Vet inte vad det är ^^
Har knappt kunnat sätta ifrånmig henne och hon är super trummar och trött^^
Håller alla tår för at det INTE är nån ny förkylning på g igen..
Usch blir ojan själv när jag inte kan lista ut vad det är...
Tycker ine alls om det ...
Men men vad mer kan ja göra än att hålla koll på henne.
Tog tempen men hon hade ingen feber alls.
Känns absolut inte varm heller..
Tänder föreslog någon så vi hoppas på det...
Imorn tar jag mina beslut,, hur vill jag ha det och hur det ska vara framöver med allt..
Ringde ett samtal idag och hon jag pratade med ska
ringa upp imorn förmiddag igen när hon hade kollat upp vissa saker
och beroende på vad hon säger så
tar jag mina beslut där efter..
Måste ju bestämma mig nångång..
Vi laddar för en dag i K-stad imorn iaf.
Ska handla lite mer julklappar,, rättare sagt ska handla
så jag kan göra klart nästan alla klappar :)
Slog in nåra igår med :)
Gilla!
Efter vi är klara med affärerna ska vi träffa M en stund med.
"Sista" av Ullareds shoppingen.
Det beiga fyrkantig är ett fotoalbum ;)

Sen köpte jag massa mer saker men det är julkappar och underkläder
till mig så det får ni inte se ;)
Och så köpte jag julpapper, snören, presentaskar och påsar och etiketter
med men tyckte inte det behvdes visas här heller:)
Ni kan få se julklapps högen sen när allt är inslaget och klart ;)
Nu ska jag kika tvn lite innan det är dags att fixa resen inför imorn!
Ha en trevlig kväll alla!
Postad i: Min vardag. Kommentarer (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: