>

Dagen som började kasst MEN ;);)

Ja denna dagen trodde jag skulle bli helt totalkass ,, en dag kan liksom inte börja sämre än denna dag gjorde..

När jag åkte buss igår så var de två stycken om höll på att snorade och hade sig,, tänkte typiskt nu bli jag säkert förkyld och jajjamen det blev jag!
Vaknade 4 imorse av att jag hade så ont i halsen så jag knappt kunde svälja.
Var ganska pigg men gick och la mig igen ändå,, lyckades somna om och då försover vi oss!
Och när jag kollade ut så var det full snöstorm utan för fönstret,, USCH,, jag som tyckte jag kände våren på ingång:/

Hade ett underbart kul samtal att ringa med,, till soc för lite ekonomisk hjälp,, har väntat och väntat på beslut där ifrån och när det tog sån tid så var jag övertygad om att det skulle bli avslag men hör och häpna!
Jag fick tag i handläggaren och hon meddelar att det är beviljat och att pengarna bör komma in på mitt konto idag!! Yippie!!!
El-räkning på över 8000 kr kan ställa till det! Ligger plus istället för helt minus :) Sån himla lättnad!
Var verkligen på tiden med lite medvind!

Jaja så det kan bli :)
Ha en fin dag alla, solen lyser ju iaf, trots att vintern vill göra sig envist påmind hela tiden så njuter vi av solen:)
Postad i: Min vardag. Kommentarer (1)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Skönt att en sån kass start fick en bättre fortsättning :) Är du inte ledig nåt snart, vill ses ju! :)

2011-02-04 @ 16:24:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: