>

Fredag sköna fredag!


Ja sköna fredag sköna fredag :) Tror många håller med mig om det ;)


Heljen blir bara hel lugn!!
Måste få lite ordning på andra rummet ,, Levina kommer hit till veckan, närmare bestämt på tisdag.
Och då kan de ju vara lite schysst om det inte ser ut som "mitt upp i en flytt",, vilket det gör nu, med garderob typ mitt i rummet 1 st 120 säng,, och madrasserna till dubbelsängen och ja en massa grejer har parkerats där inne..

Hoppas min kära far kan åka till IKEA med oss på måndag.. vore ju kanon det,, helt perfekt att ville han ha en "ny" säng också, då får han ta min gamla 120 säng :) skönt att bli av med! och slippa slänga bort den för de är absolut inget fel på den,, men vi har så många sängar här nu så några måste ut!

Har en ganska kul shopping lista till IKEA iaf ;) Är jätte sugen på att åka dit NU!!
Men får hålla tummarna för måndag :P
Annars fixar jag de själv med hemkörning om pappsen segar sig ;)

Ska förresten gå förbi jysk och beställa sängramen och tillhörande bord idag :) Och hämta ut mitt paket från Ellos med nya gardinerna ,, yey :D

Ska bli så skönt när allt är färdigt och på plats ! När barnrummet är helt klart och allt som behövs är införskaffat .
Men ska köpa dom "stora" grejerna nu förhoppningvis på måndag och sen nästa månad får det bli allt runt om kring tex. babysitter,, termometer, strumpor,mera kläder,, m.m :)

Jaja nu ska jag faktiskt försöka plugga lite innan staden kallar :)

Ha en fin dag!!

Postad i: Min vardag. Kommentarer (1)

Kommentarer
Postat av: Sandra

Ja finns många mysiga såna, är nöjd med den jag köpte från ellos. Lagom tjock med tanke på att det bli varmare och billig var den :) Fanns såna vanliga med figurer på ellos också och jag ångrar mej big time att jag inte köpte en sån. Men får bli en från apoteket nu för min del.



Vad ska ni handla för kul på Ikea? :)



2011-02-25 @ 19:51:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: